.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضايي در ديدار با امام‌جمعه ساري؛
دولت ائتلافي يعني بزرگ كردن قدرت مديريتي كشور

محسن رضايي در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان مازندران بر ضرورت تشكيل دولت ائتلافي تاكيد و از اين دولت با عنوان بزرگ كردن قدرت مديريتي كشور ياد كرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، در اين ديدار دكتر رضايي درخصوص ابعاد مختلف دولت جديد ابراز داشت: مردم تشنه دولت عملگرا هستند زيرا مي‌دانم كه مردم ديگر از شنيدن شعار خسته شده‌اند.

رضايي در ادامه گفت: از زماني كه بنده با اسلام آشنا شده‌ام در كنار آن نيز تكليف را شناخته‌ام و لذا بر اين اساس به ميدان آمده‌ام.

در ادامه نيز آيت‌الله طبرسي طي سخناني با تقدير از سفر محسن رضايي به اين استان اظهار داشت: به اعتقاد بنده هميشه تكليف توام با نتيجه نيست،‌ اما ما اميدواريم كه براي شما نتيجه داشته باشد.

نماينده ولي‌فقيه در ادامه گفت: همه شما را با رشادت‌هاي هشت سال دفاع مقدس مي‌شناسند و اگر در انتخابات راي بياوريد يا انتخاب نشويد چيزي از بزرگي شما كم نخواهد كرد.

وي در ادامه بر رعايت اصول انتخاباتي اشاره ‌كرد و ‌گفت: من از تمام كانديداها تقاضا دارم كه بيشتر در اثبات شخصيت‌هاي خود و كمتر در نفي ديگران صحبت كنند و تمامي زواياي اصول انتخاباتي را رعايت نمايند، زيرا اين طبيعي است كه مردم براي هر سليقه‌اي يك نامزد انتخاباتي داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.